i'm back!

Heelloooo. Var hos Jisela, hon provade några klänningar från mig som hon kanske ska ha till någon fest elr något, alltså hon ska typ bara välja en :)
Idag fick vi våra siffror i matte och biologi. På biologi gick det bättre för mig än på matten, men det bara ee så, är inte världens bästa på just matte. ;p
Skoldagen slutade med idrottsval som var kondition. Hatar att springa men tog det för att jag behöver verkligen förbättra min dååliga kondition ;))
Min statistik är megabra just nu, fortsätt! :))) Glöm inte frågestunden, fråga på! :D
ska kolla på film nu med familjen och sen kanske sova, herrå! :))

Kommentarer
Postat av: anonym

hon är en skitunge den där jisella

2010-09-17 @ 13:36:06
Postat av: siilviiaaa

Asså shiit orka vara feg och inte skriva ditt namn! Har du något emot henne elr???

2010-09-17 @ 15:56:18
URL: http://sandiosilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0