om bloggandet!

Sorry, sorry, sorry, för det USLIGA bloggandet, asså har verkligen inte haft någon ork att blogga. Men det ska förbättras, tro mig ! ;D


Idag vaknade jag typ vid 10 - tiden sen åt jag en good frukost och efter det gick jag direkt ut i trädgården och soola, har blivit skiiit brun! ( Visar kanske en bild senare ) Senare kom mina kusiner till oss hon vi hade det kuulig med vår diskution, som vanligt ;)) Och en av de ska sova över hos oss idag och det blir riktigt kuul! :)))
AA juste såg ciimel och dani igår i centrum så vi pratade lite om saker sen gick jag hem, och de också ;))

Asså ska inte sova nu men säger det ändå, god natt :)

/Silviaaa

Kommentarer
Postat av: gaboo

har sandi också solat??????????????????? visa lite bilder på er tack!!!

2010-05-23 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0