om bajs orienteringen...

Heejsan alla, kom precis hem... Var ute med några, och det var kul =))
Igår var det värrsssta dagen för mig, dani, och emmy och säkert för många andra =(((( Asså vi var och orientera på tveta, på bajs vädret, det regnade juu hela tiiden, asså vi dog! -.- För det första, vi hittade aldrig nummer 4 och för det andra kom vi vilse, men det var ändå kul för att dani sjung, hihi ;)))

Men idag var det en roolig dag. Började klockan 8.30 och vi hade sv och sv prov, det gick faktist toppen, asså provet var skiit lätt :))) Och vi slutade vid 13- tiden Men jag stannade lite eftersom jag pluggade lite med, och efter det hade jag typ, hemspråk, fettich tråkigt -.-
Men juste, sen messade vi typ, och amanda bomba min mobil med ungefär 210 meddelanden, hihi men det var kul ;))

såå, det var min dag, herrå! ;) /Silviaa

Kommentarer
Postat av: emmy

sv: taccccccck :)<3

2010-05-26 @ 22:25:43
URL: http://alltiidemmyss.blogg.se/
Postat av: a m a n d a ♥

hahah, ofta 210 sms ?! :p

jag trodde det va typ 100, miro borde fått typ 400 då haha x'd

2010-05-26 @ 22:47:09
URL: http://karlssonss.blogg.se/
Postat av: D

HAHAAHAHHAAHAHHA,

oomg ja, jag sjunger så fiiiiiiiint..

inte -.-



dagen var skit,

men ni tjejer gjorde den uthärdlig :) <333



2010-05-27 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0