gröna lund, he we come...

Hejsann alla, just nu sitter jag och messar med syrran som är i skolan, ska äta snart, skiit good mat. Det heter typ dolmar elr något, fett gott tycker jag iaf.. ;)

ska med syrran och några fler till grönan på fredag, kommer bli såååå himmla kuuull!! Längtar redan från nu! Ni kanske tycker jag tjatar för mycket att jag ska åka och sånt men älskar  va där!! <33

Men aja idag händer inget speciellt, ska bara va hemma och plugga lite i förväg till provet som är till nästa vecka. Men skriver mer sen när jag har tid då, herrå! <33

Kommentarer
Postat av: Lucia

Men va roligt jag vill också till grönan. Jag vill åka tuff tuff hehe =)



Hoppas ni har det trevligt ...Pussilipuss

2010-05-13 @ 00:23:38
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: cimel

hahah de heter "here we come!"

men aja haha va gullig<3

2010-05-13 @ 21:30:13
URL: http://ciimells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0