d is back on track

hejjjjsan (:
daniella den absolut bästa
sitter i skolan på en so-lektion..
.. och bloggar på silvias ffinfina blogg (y'

iaf, alltså tro inte att jag är värsta skolkaren eller ngt
jag väntar faktiskt på att läraren ska komma med några papper
och då ska jag börja wworka ;ddd

här har ni lite om min dag hittills;
har precis varit hos tandläkaren och spänt min tandställning.
iiinte kul, men det får jag leva mä (aa,

nnu måste jag tyvärrrr drraa,
lyckost er som fick läsa ett inlägg fråån moii (;

ni vet att ni älskar mig,

xoxo den underbaraste d



här har ni en bild på min man (L)




Kommentarer
Postat av: Luna

heey:)

har frågestund på min blogg just nu där det står härmar lite...

så det skulle vaa jätte bra om du ni skulle kunna fråga på

Tack i förhand

2010-05-08 @ 21:12:12
URL: http://lunaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0