skooolan <3

hejsan!! Idag började dagen med spanska prov och det gick ganska bra :) Men egentligen började vi 10.50 men jag åkte till skoan tidigare för provet. Aja sen efter provet så var det typ 2 timmar tills vi skulle börja engelskan så dani messade mig och sa att hon skulle till biblan och lämna böcker så jag mötte henne där med Emmy sen åkte vi till skolan =)  Sen efter skolan var det lunch och efter lunch och sen hade vi SO i typ 2 timmar och det var kul. Och efter det så slutade vi och då såg jag 7:2 schema hahah fett synd de får börja klockan 08.05 på torsdagar hhaah =D


Aaa juste daniellas kommpis Jennifer var och hälsade på idag på skolan, hahah fett kul fast att jag inte var med och sånt heheh <3 =)

skriver kanske ett inlägg senare :D ha d bra så länge, herrå!!

Kommentarer
Postat av: Daniella! <3

haha silvi du skulle ha varit me, vi hade fett kuul :D <3

2010-03-11 @ 21:36:19
URL: http://daniiellalerche.blogg.se/
Postat av: silvia

:D <3 <3

2010-03-11 @ 23:30:26
URL: http://sandiosilvi.blogg.se/
Postat av: Emmy

Whooo mitt namn e med, ofta SO va kul? Det va katastrof lektion!:D

2010-03-12 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0