.....

hejsan!<3

Silvia skällde ut mig idag bara för att hon får blogga jätteofta nuförtiden. Jag har haft mycket plugg på den senaste tiden och har inte haft lust för att blogga. Jag ska försöka vara aktiv med bloggandet som förut. 
  Idag var jag på stan med Gabriella och Chammi. Det var jättesvårt att hitta kläder i min storlek och smak, men tillsist hittade jag två snygga tröjor och korallfärgad nagellack. Det har annars inte hänt så mycket förutom att jag var nära på att rammla på vägen hem från stan tack vare slasken:/.
  Nu ska jag sitta och läsa nyheter och om en stund måla naglarna.

puss/Sandi





  

Kommentarer
Postat av: gabooo

hahahah, synd att du inte rammla:D!!!



vad tyckte din mamma om kläderna du köppte? jag ska byta storlek på byxan..och lämna tillbaka tröjan från bikbok..mamma hatade den hahahaha :D hon tyckte att det såg ut som en trasa :S

2010-03-02 @ 15:25:28
Postat av: silvia =)

hahah den såg hu inte alls ut som en trasa! mamma var nöjd som tur och idag var jag nere på stan idag och köpte saken som jag inte köpte igår ;)

2010-03-02 @ 19:05:12
URL: http://sandiosilvi.blogg.se/
Postat av: gaboo

hahaha...ärligt!! jag var i stan idag och köpte en ring från ur&pen..äkta silver med svarta och silver stenar!! fett fin...och jag byte storlek på byxan till S/M istället för s/xs... och lämnade tillbaka tröjan från bikbok...plus jag lämnade också tillbaka den svarta saken, du vet vad jag menar...eftersom den inte var fodrad om du förstår vad jag menar...hihihi!! pussss <3

2010-03-03 @ 20:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0