cfipiunbvr =)

heejjsaan alla förlåt att jag inte har bloggat länge eller jättelänge, men jag har inte gjort så mycket bara varit i skolan och hemma så det ee onödigt att jag skriver om samma sak hela tiden.  Men nu ska jag försöka blogga lite mer =D

Men igår var jag på stan för att köpa skor, hittade inga först men till sist blev det ett par vita convers, älskar dem men problemet är att de kommer bli smutsiga snabbt för att de just är vita. Men efter det så köpte vi lite andra grejer sånt. Men till sist åt vi på mc donalds =)


skriver ett inlägg kanske idag eller imorrgon herrå =D

/Silvi <3

Kommentarer
Postat av: lucia

Tack habibi va gullig du e...!

2010-03-24 @ 18:23:21
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0