trÖtt!

kom från skolan för en timma sen. Kom precis på att blogga just nu. Igår skrev ingen av oss eftersom vi var upptagna med läxor. Jag är jättetrött, orkar inte göra någonting förutom att sitta o kolla på tv. Jag har inte vänjt mig än med tiderna. Det kan ta några dagar tills jag göra det. Snart ska jag börja läsa en bok som heter flugornas herre. Har bara lite tid för att läsa ut boken och skriva en uppsats om den. Därför är det viktigt och mindre stressande för mig om jag börjar läsa redan idag  1-2 kapitlar.

Imorgon är det en resursdag i skolan. Man måste till skolan om man har missat eller inte klarat sina prov. Jag har inget av det. Men ska ändå till skolan för ett hälsosamtal och för att jag ska göra klart mina bild uppgifter som jag inte har hunnit göra klart tidigare. Efter skolan ska ner till stan med två komisar för att köpa snacks och hyra en eller två filmer som vi ska kolla på hem hos en av tjejerna. Jag har skrivit vad jag ska göra imorgon för jag kanske kommer sent hem. Men om jag inte gör det så ska jag blogga om hur jag hade det och kanske lägga upp några julbilder som jag skulle göra tidigare:).

Bye<3

/sandi  






Kommentarer
Postat av: Lucia

Duktigt du är gumman...Fortsätt så här så lovar jag att du kommer komma långt...!



Hoppas ni har det trevligt och att ni hittar en bra film...!



Ses snart pösss

2010-01-14 @ 19:47:03
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Lucia

Visst...=)



Hade tur där annars brukar dom vara elaka och skita i om jag får böter eller ej )=



Puss

2010-01-14 @ 19:53:54
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0