....

hallö!

Det är Silvia som ska skriva idag men jag skriver för att hon är så laaat. I bloggen så turas vi om vem som ska skriva, men som ni ser så är det nästan bara jag som gör det. Det är jobbigt att det ska vara så här för i början då vi fixade denna blogg kom vi överens om att den som inte är så upptagen under dan ska skriva. Men så är det inte längre. Om det fortsätter så här länge till så vet jag inte om vi ska ha kvar bloggen. 

Jag kan berätta lite om hur min dag har varit:). Det har inte hänt så mycket, morbror var bjuden på middag och bestämde sig senare för att sova över hos oss. Imorgon vet inte jag vad som händer. Antingen kan det bli plugg på ett bibliotek eller fika som jag skrev tidigare.

Skulle nästan glömma bort att säga att en av mina kusiner fixade den där filmen, flugornas herre (boken jag läser). Jag fick den idag men tror nog att jag ska titta på den imorgon för jag är ganska trött och har inte lust att titta på någon film.

bye<3

/sandi

  


Kommentarer
Postat av: Eileen

Nej sluta inte blogga! :(

2010-01-27 @ 18:01:47
URL: http://eiileens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0