.

shuu,

Har varit upptagen sen jag kom från skolan. Fixade runt i huset och satte mig senare och pluggade. Ska egentligen läsa men orkar inte nu, innan jag lägger mig ska jag försöka hinna läsa ett kapitel till i boken. Ville göra någonting idag men kände att jag inte skulle hinna för tiden bara rann iväg. Bestämde att jag ska sitta framför datan en liten stund, men den stunden blev 2 timmar. Jag hatar när det blir så där för jag håller aldrig koll på tiden när den bara försvinner:/.

Imorgon blir det redovisning:(. Det värsta jag vet är redovisningar. Jag bara hatar att prata! Som tur så behöver jag inte stå ensam och prata. Om det inte var en gruppredovisning så skulle jag må illa=(. Efter skolan bli det mer plugg plugg och plugg! På helgen måste jag ta det lungt och hitta på något att göra. Jag och en vän pratade igår om att vi inte pratar eller träffas lika ofta. Lite av de är mitt fel för det är jag som aldrig hör av mig. Vi båda kom överens om att vi borde hitta på något tillsammans. Vi får se vad vi kommer överens om att göra på helgen. Kommer såklart skriva vad som händer då.

godnatt!

/sandi

                                   







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0