..

Nu är vi hemma:). Det första jag gjorde när jag gick in var, öppna tv:n,haha. Jag sitter och äter nu innan jag ska lägga mig. Jag är inte trött, men måste försöka sova snart så jag inte får huvudväk när jag vaknar på morgonen. Skulle skriva innan vad vi gjorde hos morbror de två sista timmarna, men hann inte. Vi satt allihop och tittade på en gammal videokasset med gammla minnen. Det var faktiskt jättekul att titta på den för vi kunde inte sluta skratta när vi tittade på oss själva. Att tiden går så fort och att man förändras så mycket kan jag inte fatta.

Om jag har läxor och sysslor att göra hemma så är det inte säkert att jag kan blogga, så ni vet om det;)

Godnatt!<3
/sandi
                                                             gulleplutten,susan

                                           


Kommentarer
Postat av: Karolin

fiin bloogg;D <3

2010-01-18 @ 12:32:51
Postat av: sandi

thanks!!<3

2010-01-18 @ 19:34:43
URL: http://sandiosilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0