.......................

hallöö,

Vi skriver inte lika ofta längre för att det ee inte mycket som har hänt de senaste dagarna. Men ska försöka uppdatera lite oftare fast vi börjat skolan och kommer ha massa läxor:)

Idag var jag nere på stan och tog en fika med tre underbara vänner. Vi valde o ta en fika på Cafe' tratten (vet inte hur de stavas) Det var faktiskt mysigt att sitta där för allt var så gammalt, pratade om allt möjligt och hade det jättetrevligt! senare gick vi runt i stan för att kolla lite runt på saker. Jag hittade ett par hjärt örhängen från Ur & penn som jag verkligen fastnade för då jag så dem. När vi vart klara så gick vi tillsammans ner till centralen där jag tog min buss hem. 

Det första jag gjorde när jag kom hem var äta för jag var vrålhungrig, hade bara ätit en bulle under hela dan fram till kl 6. Senare drog jag o silvi till min kusin lucia för att fixa bloggen som ni ser här. Det tog två timmar tills vi skulle bestämma hur den skulle se ut. Jag och silvi har olika smaker så vi hade lite svårt att komma överens. Jag tror min kusin ågrade sig lite där i slutet att hon erbjöd sig och fixa bloggen hahah. Men det funkade tillsist och vi får se hur länge vi har kvar den tills vi gör om den igen nån dag. På vägen tillbaka dog vi verkligen. Om ni såg våra näsor så skulle ni asgarva för de var inte bara röda utan tjocka och såg ut att explodera och jag menar det verkligen haha! 

kommentera gärna vad ni tycker om bloggen?  

/sandi




                            Vet inte vad jag gjorde med munnen där =P



          








 


Kommentarer
Postat av: Lucia

Hehe sötnosar vi hade jätte kul och jag ångrar inte ett dugg bara den sista bilden hahahahahaha eller alla för jag ser ut som om jag precis blivit påkörd av en lastbil =)



Bloggen blev jätte fin och mysig nu....Puss och kram

2010-01-12 @ 00:13:37
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Eileen

Fin bloggen blev!

Haha va roligt vi hade, det får vi göra om snart <3 Skicka bilderna till mig när du har tid! =)

Pöööözz

2010-01-12 @ 18:13:15
URL: http://eiileens.blogg.se/
Postat av: Gaboo

hahahahaha den där bilden på er tre skrämmer mig fakrtiskt lite grann!! och jag blir lika konstig på varje kort vi tar!!



ps. skicka bilderna när du har tid!!

2010-01-15 @ 00:09:22
Postat av: sandi

svar till lucia: hahaha, nej det gjode du inte alls. Jag älskar den!

2010-01-16 @ 23:19:11
URL: http://sandiosilvi.blogg.se/
Postat av: sandi

Tack eileen<3 Såklart vi ska!

2010-01-16 @ 23:19:42
URL: http://sandiosilvi.blogg.se/
Postat av: sandi

hahaha aa men nu ee den borta. Ångrade mig lite grann. Såg ju fan ut som ett monster hahah. Du bli inte alls konstig! Alltid gullig på bilder tro mig gumman :) <3

2010-01-16 @ 23:20:17
URL: http://sandiosilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0