Blev ingen film idag

Jag är hemma just nu för det blev ändrade planer. Fick veta på morgonen då jag var på skolan att min vän skulle få besök av sina släktingar. Jag tyckte att det var tråkigt att det blev så men ändå okej för vi kan göra när vi vill nån annan dag. Som jag skrev tidigare så skulle jag ha hälsosamtal med skolsköterskan. Det gick faktiskt jättebra, men fick höra två chockande nyheter. Den första var om min längd. Sjuksköterskan sa att jag har stannat i längden. Haha trodde jag skulle växa åtminstonde 3 cm tills jag blev 18 ( är 16). Jag fick också veta att jag hade gått ner i vikt av någon konstig anledning. Jag äter som vanligt och så men vet ej varför jag har gått ner :/. Efter hälsosamtalet gick jag till bildsalen för att göra klart bild uppgifterna. Det känns skönt att inte ha något kvar att göra. Det var de enda jag gjorde på skolan och senare åkte jag hem. Blev klar med diskberget för en stund sen och just nu ska jag titta på tv. Vill lägga upp bilder men orkar för det tar tid tack vare den tröga datan;(. Får se lite senare om jag orkar lägga upp några.

puss<3

/sandi




Kommentarer
Postat av: gabooo

du får berätta allt i detalj, hur det gick hos skolsköterskan!!!



Fett tråkigt att vi inte kunde va då!! det blev lite oplanerat att vi skulle dra dit, mamma ville inte igentlligen..men det blev så ändå! men vi får göra det snart!

2010-01-16 @ 14:52:26
Postat av: sandi

AA det ska jag ;)



jo, men sånt kan hänga och de ee ingen problem. Såklart ska vi göra det,puss

2010-01-16 @ 23:17:25
URL: http://sandiosilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0