godmorgon

Igår var jag upptagen hela dagen. Först vaknade jag och hjälpte till lite att städa och sånt sen klockan typ 15.30 var jag hemma hos Dani för att hon fyllde åt och det var suuperkuul. Först åt vi tacos och det var skiit gott sen satte vi oss i vardagsrummet och tog lite bilder på varandra och lekte lite med danis systers hund, Zion asså den är verkligen skiit sööt och vi åt massor med godis och annat gott =) Sen körde vi sång leken, asså jag kallar den så men orkar inte förklara hur den går till men det var kul aa och sen skulle jag åka hem men vi åkte till några som vi känner och där var det också kul och vi kom hem runt 1 tiden och då åt jag och sen sov =)

Men aja skriver ett inlägg senare under dagen herrå =)

//Silvia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0