school about 11 days!

Hejsan hoppsan allihopa. Det var ett tag sen jag blogga, men har bara inte orkat.. Idag har jag inte gjort nåt, vi åkte bara till siba och köpte ngt. Senare under dagen skulle moster hit men det blev inte, hon kommer en annan dag istället ;))
Förrigår var daniella här, vi gick typ runt i hovsjö, senare gick vi typ in elr i trädgården och åt goodis och chips sen åkte hon hem vid 22 tror jag det var :)) och juuste när vi promenerade hände en roolig sak, tycker jag iaf. Vi gick typ förbi en kvinna som hade en stoor hund och kopplet till hunden hade hon under foten så när vi gick förbi morrade hunden på oss och vill attackera typ så vi blev ju lite rädda och gick snabbt, sen sa kvinnan: Så går det när man går förbi en hund, sen sa vi: Vad fuuul, sen sa hon: Er rumpa ee fuuuul!!  Asså offta man säger såå, ahha asså heöt sjuk!:)))

juuste, de ee skola om 11 dagar, ee fett nevös för betygen :(( Men hoppas att det går bra!! :))

nu ska jag kolla på bloggar, herrå!! <3

Kommentarer
Postat av: jennita<3

Omg nnej jängtar värkligen inte till skolan:/

2010-08-08 @ 20:56:11
URL: http://jennitachilenita.blogg.se/
Postat av: jennita<3

omg längtar värkligen inte till skolna:/

2010-08-08 @ 20:56:46
URL: http://jennitachilenita.blogg.se/
Postat av: d

HAHAHAHAH, så ful den där människan var :d

våra rumpor är sexiga (aaa'

HAHAHA.

längtar också till skolan (((:

2010-08-09 @ 14:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0