stan...

Hejj, idag började skoldagen klockan 08.00 - 15.00. Men mitt på dagen ungefär så hade vi håll i 3 timmar, fett kuligt juu! Aja jag, dani. M, och emmy åkte ner på stan eftersom vi inte hade något annat för oss, vi skulle egentligen åka till Igelstaskolan och hämta nycklar hem till dani men vi ändrade oss och åkte till donken och åt som fettosar, men vi åt inte så mycket =D  Och där träffade vi Jesper och Emilio men sen gick vi själva asså jag dani och emmy och gick runt på stan i olika butiker. Och innan vi åkte till skolan så köpte vi godis fett gotttt godis men inte fett bra plats, ni förstår vad jag menar tjejor! =))

Men nu ska jag äta fatoch, några vet säkert vad det ee :) Men det ee typ alla slags grönsaker, och man kryddar den och äter med rostat pitabröd =)) men skriver ett inlägg imorrn kanske herrå! <33

/Silviaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0