prov....

Asså vi har prov och massor med inlämningar och läxor som ska vara klara.

* religionsprov
* engelska läxa (prat övning)
* hemspråksprov
* spanska gloser
* skriva om en kändis på engelska
 
Och säkert något mer som jag har glömt. Asså det är ju bara för mycket för bara 2 veckor tycker jag!
Men aja man kan inte göra så mycket åt det =(

Men aja skolan började att jag kom försen ungefär en kvart, för att jag skulle ta en senare buss än vad jag tar men jag missade den så det blev som det blev. Orkar inte berätta om hela dagen för att den var ganska lång men imorrn ee det en ny dag och säkert roolig, hoppas jag. Men ni får ha d bra, herrå <3

ska gästblogga på ciimels blogg så besök. Den är fett bra! ( http://ciimells.blogg.se/ ) <3

/Silviaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0