mirnas fest! <3

hejsan alla, sorry för att jag inte bloggat de senaste dagarna. Men idag var skolan roolig, men inte så lång. Sista lektionen var syslöjd och efter det så gick jag hem och började städa lite med syrran, men jag fick göra mest :()
Men aja, sen var det fest hos Mirna, fett kuul! Men alla var typ Emoaktiga, haha :)) Först åt vi tacos, fett goott det var, sen pratade vi och sånt och dansade, sen spelade saninng eller konka. En gång så var det danis tur och då sa någon att dani skulle upp och plinga på en dörr och säga "JAG ÄLSKAR DEJJ" och dani gjorde det fett kuul!!
sen så gick typ jag, mirna, amanda, dani, och tror nicole och plinga på en annan dörr och började sjunga, fett skööna! <3 Men aja fett skööna festen juu !! <33

bjuder på bilder, njut <33





















och till sist, alla som var med på festen, jag var inte med på bilden för att jag tog bilden :))



Men aja, ha d bra ska kolla på film nu herrå! <33

/Silviaa

Kommentarer
Postat av: emmy

svar:hahah tack, jag vart ganska näld själv;)

2010-04-19 @ 15:00:15
URL: http://alltiidemmyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0