idag/imorrn!

Heej.
Idag började dagen med att jag eller hela familjen vaknade ungefär vid 08.00 - tiden och började ta på oss och fixa och sånt, för att vi skulle till kyrkan för att jag och lillsyrran skulle ta konfirmationen. Efterfesten ägde, hade faktist skiiiit kul! Asså kusinerna pratade så rooooliga skämt, enligt mig iallafall, dog av garv nästan! :D Ajuste, fick 1250 kr och en bibel, tyckte om den och pengarna ska jag använda till grönan och att köpa lite kläder. Och det blir nästa vecka om det blir bra väder, LÄNGTAR så himmla mycket. Älskar verligen o va där! <3
Men aja imorrn blir det iallafall skola, kul dag eftersom den är kort och att vi ska ha idrott. På tisdag är det prov på bilogi, kommer säker gå bra får väll hoppas på det bästa! :D

/Silviaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0