.........

Hejsan allihopa!

Igår orkade jag inte blogga pågrund av att jag var jättetrött. Bussarna var inställda då jag hade slutat och skulle hem. Jag fick vänta 2 timmar med en kompis ute i kylan och det var inte kul för jag frös ihjäl och var jättehungrig. Pappa jobbade så vi var tvugna att vänta så länge. När jag var hemma åt jag något supergott som mamma hade lagat. Sen satt jag i vardagsrummet för att titta på tv och somnade plötsligt på soffan i ungefär en timma. Idag har jag inte gjort så mycket men var ändå trött efter en lång dag i skolan. Just nu sitter jag hemma med min kusin o moster och har det mysigt med kopp te. 

                                                               Jag, Sandi                                                            



Silvia



/sandi


Kommentarer
Postat av: Lucia

heheh ska ni säga =)



puss

2009-12-19 @ 11:01:14
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehehhe myssigt!! silvii liknar cimel på bilden!!! :D

2009-12-21 @ 20:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0