......

hejsan,

Idag hade jag en onödig skoldag. Hade matte och fick titta på film under lektionen medicinsk grundkurs. Imorgon gör vi inte så mycket för då slutar vi, jippi! på vägen hem från skolan var jag utsvullten:/. Det första jag gjorde när jag kom hem var såklart att äta,hehe. Sen satt jag och vek massa kläder medans jag kolla på tv. Nu sitter jag o bloggar, väntar på silvi medan hon diskar för vi ska baka kanelbullar tillsammans som jag skrev tidigare. Jag hoppas att de blir fina, mjuka och ätbara. Vi kommer börja baka snart och det kommer kanske dröja 2 timmar tills vi blir klara. När vi är klara med bullarna ska vi kolla på någon film med mamma då mina två yngre syskon sover. Bilder på bullarna kommer ni få se idag om jag orkar lägga upp då. Imorgon ska jag leta i vår gamla dator och se om jag hittar bilder som jag kan lägga upp=)



/sandi    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0